11 de juny del 2007

Selectivitat

Demà a les 9:00 comença la Selectivitat d'aquest any, a nosaltres en toca a la meva futura facultat, és a dir a la UB Facultat de Filosofia, Història i Geografia, així que al menys ja em conec el lloc. Els exàmens: català, castellà (segurament els que em faran baixar més la nota mitjana) i anglès. No estic nerviosa però demà ho estaré, sobretot quan tothom comenci a posar-se nerviós i a dir que no es sap res i que suspendrà, cosa que odio. M'emportaré l'mp3 i intentaré relaxar-me tant com pugui per arribar freca al primer examen, el més dur de tota la Selectivitat, per mi.I res, que suposo que tot anirà bé i que al menys no m'haig de preocupar per la nota, que amb un trist 4 en tinc prou. Au revoir!
Prèstec per tres dies: Només sé que no sé res.

6 comentaris:

мαятα ha dit...

Ànims noieta! Segur que te'n sortiras igual de bé que ho has fet fins ara. Pensa que des de fa unes setmanes ets tot un mite a l'escola!(=

Molta sort i una abraçada!

Jo Mateixa ha dit...

Ànims guapa, desde d'aqui t'envio molta força, ja veuràs com tot t'anirà la mar de be!!!!!

Un petonet ben gran!!!!!!!

Anònim ha dit...

Molta sort, ja veuràs com tot anirà bé!

Ferran Caballero ha dit...

Sort, però vaja, és formalisme perquè suposo que no la necessites!

Uribetty ha dit...

Tals! Avui mai més ben dit. salut i força! Ja veuràs que és fàcil, de tant en tant tinc mono de sele, ho sé sóc raro.
Un petó!

Tals ha dit...

Marta, això espero, de moment no ha anat ni bé ni malament així que ja vorem! Jaja això del mite..no sé dona..tampoc exagerem eh XD
Jo mateixa moltes gràcies! a tots els blocaires nous que arribeu per aquí us seguiré la pista quan passin aquests dies d'estrés, en podeu estar segurs! un petonet!
pd40, et dic el mateix que jo mateixa, així que ja ens trobarem pel teu bloc dintre de poc i moltes mercès!
Ferran es que tu també tens massa bon concepte de mi, et puc assegurar que a Català n'he necessitat molta de sort i ara en necessito perquè em toqui un bon corrector jaja un petonàs que ja s'apropen els teus eh :P
Uribetty, salut hi ha i força...també jaja jo no sé si en tindré mono eh, quan vegi els notes t'ho diré :P un petonàs!