12 de juny del 2007

Selectivitat II

Avui Llengua Catalana, Castellana i Anglesa.
Català molt molt difícil, tant sintaxi com comprensió del text, a més ser castellano parlant crec que no ajuda gaire :( així que espero arribar al 5-6 amb una mica de sort i un/a magnífic/a senyor/a corrector/a. Tots hem sortit igual de l'examen, preguntant a la B. si estava bé el que havíem posat i amb alguna que altra cara de decepció...
Castellà molt fàcil comparat amb català, la veritat, a més en aquesta vaig amb avantatge així que ho he vist força clar, la sintaxi com sempre a mitges, però vaja sempre serà així perquè jo i la sintaxi no ens havenim gaire, què hi farem.
Anglès força bé, vaja, que per alguna cosa m'he tret el First al març, no? Només faltaria pifiar-la a aquesta assignatura ¬¬ així que he anat tranquila i tranquila he sortit, ja veurem la nota.
Demà...Filosofia (quines ganes en tinc!) i Matemàtiques: la més estimada i la més odiada, tot i que vaig més segura a la que més odio jaja al menys sempre són iguals els exercicis! I Filo...que surtin els meus preferits: Plató o Nietzsche siusplau, tot i que estic gairebé segura que demà caurà Mill amb Hume o Descartes...bua no vull...que sigui Descartes que seria el meu mal menor, que els altres són molt més sosets i tenen poca miga, sobretot Mill a qui jo personalment no suporto gaire xD
Bé, demà serà un altre dia i esperem que hi hagi sort, que Mates em compta un 40% de les de modalitat...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Simplement, no hi pensis. Un cop has fet l'examen ja està fet i punt (especialment ràbia fa quan tothom compara respostes i cap coincideix) i pel que entri demà ja a aquestes alçades...

Filosofia ho portes bé, i matemàtiques, si heu fet tot el temari no hi veig cap problema... bé, a manera "d'anècdota", segons un professor de la facultat li suggerien que corregís bé (entenent a l'alça). No sé, però jo recordo haver sortit enfadat de castellà i al final em va anar bé.

Tals ha dit...

uf...això de comparar resultats és horroròs, sort que a filo no serveix i estic tranquil·la perquè Mates no ha estat tan bé com esperava...pfff gràcies pels ànims de tota menra! demà lliure per fi!