17 de gener del 2008

Tornar i meme

Torno amb un meme punyeter, que així ja tinc tema, perquè la veritat és que vaig escassa d'idees! Així que us deixo amb això i ja us avanço que demà segurament començaré a avorrir-vos amb el tema Pirena jaja

1 - Agafa el llibre que tinguis més a prop, vés a la pàgina 18 i escriu la línia 4:
un dictado de amor, como en un soplo dantesco" a una antologia de Pedro Salinas

2 - Si estires el teu braç dret, què arribes a tocar?
L'estoig

3 - Què ha estat l’últim que has mirat per la televisió?
Anuncis, segurament, o les notñicies (és l'únic que veig perquè coincideix amb dinars i sopars)

4 - Sense mirar, quina hora és?
Les 20:30

5 - Ara mira, quina hora és?
20:22

6 - Deixant a un costat l’ordinador, què escoltes? La tele de fons, Pasapalabra

7 - Quant de temps vas estar fóra el dia que va
s estar més temps al carrer?

No ho sé, no acostumo a contar-ho...

8 - Abans d’estar escrivint al blog, que estaves fent?
Llegint blogs, que vaig endarrerida

9 - Què portes posat ara mateix?
Les vambes, uns texans i una dessuadora

10 - Vas somiar ahir?
No ho recordo

11 - Quant de temps vas estar rient l’últim cop que vas riure?
Ufff no ho sé, però potser 5 minuts o així, que a mi m'agafen atacs jeje

12 - Què hi ha a les parets de l’habitació on estàs?
Quadres que pintava el meu tiet

13 - Has vist alguna cosa estranya últimament?
Què és el que considerem estrany?

14 - Quina és la última pel•lícula que has vist?
Mi vida sin mi, sense comptar les cutres que fan els dissabtes i els diumenges a la tele


15 - Si et fessis multimilionari de la nit al dia..què compraries?
Una càmera de fotos boníssima, una casa gran i uns quants huskys per muntar un equip de múixing.


16 - Alguna cosa sobre tu:
Doncs, estudiant de filosofia, però podria ser-ho de 10 carreres més, mínim, perquè m'agraden massa coses diferents. Que més?... m'agraden els animals (especial deliri pels huskys), la natura, fer fotografies, parlar, escoltar, llegir i escriure.

17 - Si poguessis fer alguna cosa al món, independentment de la política, què faries?
Segurament, carregar-me'l en un atac de mala llet xD

18 - T’agrada ballar?
Depèn, però es pot dir que si la música és decent, sí!

19 - Què en penses d’en George Bush?
No tinc la sort (o mala sort de conèixe'l) però pel que diuen no és gaire brillant, tot i que mira, ell és president d'Estats Units i jo aquí sense fer res pel món, mira!

20 - Imagina que, per reacció espontània, tens una nena; quin nom li posaries?
Ni idea, potser Mar o Ona, o Lluna, però és que, amb perdó, l'últim és un nom que la gent li possa a la gossa i no niràs tu i li posaràs a ta filla, pobra.

21 - Imagina que, en comptes de tindre una nena, tens un nen, quin nom li posaries?
Claríssim, o Jordi o Uriel

22 - T’agradaria viure a l’estranger?
Sí, de moment em decanto per Alemanya, a més.

23 - Què t’agradaria que et digués Déu quan arribis al cel?
En realitat sóc un holograma, has encertat no creient en mi!

24 - Indica el nom de les cinc persones nominades per a fer aquest test:
Xexu
Striper
Efe
Veí
Anonymous writer

13 comentaris:

Sergi ha dit...

Que bé que tornis a postejar (i a comentar), que se't trobava a faltar. Gràcies per pensar en mi per fer el meme, també, però no en solc fer mai, molt de tant en tant potser. Però saps una cosa? Si hagués de viure a l'estranger, també viuria a Alemanya, claríssim.

[anonymous writer] ha dit...

Gràcies per comptar amb mi, és el primer i m'ha fet ilu jeje suposo que si en rebés cada dia ja n'estaria avorrit ;P

Un petonet i bentornada siguis!!

Striper ha dit...

Bentornada i em quedo amb el dubte de la musica decent.

Samanta B ha dit...

Benvinguda al circ mediàtic! ;)

Anònim ha dit...

lluna és el segon k escolliria jo per una nena,

fes tot el k puguis respecte a les coses k vols estudiar, jo si faig el compte tb em falten anys i això k sóc jove!!!

El veí de dalt ha dit...

Vaja, la febre memera em sotja. El farem, doncs,...

Uribetty ha dit...

Uriel també es maco :P
No el vaig escriure...crec...
Un petó ben dolç.

iruNa ha dit...

Jo també he fet aquest meme... i la veritat és que encara és hora que l'entengui. Però com a tu, la inspiració brilla per la seva absència.. així és que mira, tot és una bona excusa per publicar no?
Ei, i això que dius del nom Lluna...me catxis! ja sé que a vegades és nom de gos... però és que a mi m'agrada mooolt!jeje
una abraçada!
M'alegro que ja tornis a estar entre nosaltres!!!

Tals ha dit...

Xexu sí, sí, ens tornarem alemanys jeje, tot i que a mi encara em queda un llaaaaarg camí per entendre la sua llengua, que és una micona difícil jeje un petonàs!

Anonymous, aviat t'en penediràs d'haver dit això jajaaj que mil memes caiguin sobre teu :P un petonàs!

Striper, tota la raó que tens!!

Jordi, mediàtic? on? on? quina por!!

Mercè, jo crec que quan siguem grans descobriran l'elixir de l'eterna joventut, i tot solucionadíssim jaja així que res, tindrem tot el temps del món! Un bes!

Veí, i tant! no te'n pots escapolir ehh!! un petonet!

Uribetty, oi que sí? a mi m'agrada molt, però crec que el de Jordi va primer :P un petonet!

Iruna, no volia dir que fos nom de gos, dona, a mi m'agrada molt, la veritat, però és allò que la gent va i li posa al gos i dius ai las, ja l'hem cagat jaja. Ara, jo li posaria eh, que és ben maco!! Una abraçada, maca!!

Anònim ha dit...

Potser tu no has fet res pel món... cosa q dubto.

Però millor no fer res pel món que matar a milers de persones inocents amagant ansia pel poder i per la fortuna rera una idea de món millor que no se la creu ni el més idiota d'entre tots els mortals.

Tals ha dit...

Senyor sensenom, només li diré una paraula: ironia. Si sapigués el que significa, potser hauria entès la meva resposta a la pregunta sobre Bush.

Anònim ha dit...

Entenc un xic el que és ironia, però encara molt més el que és el sarcasme...

Q mon supos que és el to que utilitses.


Firma: un xicot amb un humor absurd... quasi més absurd que aquesta discussió.

Anònim ha dit...

Entenc un xic el que és ironia, però encara molt més el que és el sarcasme...

Q mon supos que és el to que utilitses.


Firma: un xicot amb un humor absurd... quasi més absurd que aquesta discussió.