4 de setembre del 2007

Suricates



Avui estic de dol perquè m'han deixat sense un reportatge sobre suricates (sí, aquests bitxets tan monos que són com el Timón del Rei LLeó) que feien al C33 a les 4:30 de la tarda. M'encantava el programa, seguien una família (els bigotis) i anaven enregistrant el que feien cada dia, era una manera molt curiosa d'ensenyar-te el que era per a ells la rutina, com s'organitzen i perquè és tan important el grup. Quan vaig anar al zoo tenia unes ganes immenses de veure'ls, com a regalet, un acompanyant a qui li va tocar l'entrada amb la fotografia de la família suricata mel'ha cedit i a més a més, vam poder gaudir d'una estoneta veient com els cries jugaven amb els adults.
PD: La primera foto és la única que no és meva. És que la meva càmera no fa miracles i estàvem massa lluny dels suricates!!

6 comentaris:

iruNa ha dit...

Ostres, quina pena!!! trobo que aquests animals són molt macos, especials i curiosos!! a mi també m'agraden molt i els he vist en directe al zoo.. i són un encant!!

Uribetty ha dit...

Són l'ostia aquestes bèstioles!
Que vagi bé!
Una abraçada.

Tals ha dit...

Són encantadors, Iruna, i tnen uns ullets ben vius i brillants, m'encanteeeen ^^ un bes!!
Uribetty, sí que ho són, i són molt divertits i entremaliats, que vagi bé, maco!!

Anònim ha dit...

Jo també sóc un gran aficionat als documentals, ja siguin d'animals, d'història, de ciència... perque sempre es pot aprendre alguna cosa nova!

Concretament d'animals, dels "Documentales de la 2" sempre m'ha fascinat com d'important és el joc en el desenvolupament i creixement dels animals quan són joves (ja siguin felins, els teus suricates o nosaltres mateixos).

No és curiós com amb alguna cosa tant senzilla com jugar es transmenten tantes coses des de ben petit? Exercici físic, identitat de grup i l'afecte dels progenitors.

Anònim ha dit...

Hola de nou! T'acabo de passar un meme que m'ha arribat fa poquet via el company Uribetty. Una abraçada! 8¬D

Tals ha dit...

Oh,Millu, així que tu també veus els documentals al migdia eh!! Doncs a mi no sé, m'agraen més els del canal 33, menys a vegades que fan alguns molt pesadets i miro els de la 2 que són més d'animalons salvatges tipus lleons i guepards, però és que aquests els veia quan era petitona i ja em cansen una mica xD A mi també m'agrada veure qcom la conducta dles animals s'assembla moltíssim a la nostra, és interessantísim!! Un petonàs i ara em poso a fer el meme eh :P