22 de setembre del 2007

Universitat

Crec que he encertat. Cada classe són minuts que passen volant, milers de coses noves que m'entusiasmen i m'adono que això és el que em fa sentir viva, això és el que em fa vibrar, i no podria pas deixar-ho.
Per fi m'agraden la majoria de les assignatures, no m'avorreixo a les classes, no xerro gaire (d'acord, una mica sí), ric, ric molt amb el que diuen els professors, escolto, penso, i em diverteixo. Em sembla que aquest sistema m'agrada, allò de que vingui el professor, s'assegui i comenci a explicar, que vingui una altra i ens faci participar, un altre que ens expliqui mil coses diferents i l'últim que mentre explica ens fa riure amb les anècdotes d'altres filòsofs.
No sé, això és molt diferent, és tot nou, però certament m'agrada. I m'agrada poder anar al meu ritme, i saber que puc anar llegint el que més m'interessi o el que més necessiti. Això està molt i molt bé. Promet.

Do you see the truth through all the lies?
Do you see the world through troubled eyes?

2 comentaris:

мαятα ha dit...

PERFECTE TALS!

Crec que és el que tots volíem escoltar. Que l'elecció ha estat bona, que et sents agust i t'agrada el que fas. Espero que tot vagi molt bé i segueixis tirant endavant.

Un Muak maca!

Tals ha dit...

Moltes gràcies maca, creu-me que també er el que jo desitjava i necessitava sentir. Espero que a tu també et vagi bé, aquest any toca escollir eh, ja ens diràs. Un petó, maca!