8 d’agost del 2007

Muses


Deixa'm ser la teva musa aquesta nit, penetrar en els teus somnnis i omplir la teva ment talment com fa el verí quan s'escampa suaument per tot el cos. Vull parlar amb els teus llavis, sentir amb les teves mans, veure a través dels teus ulls. Desitjo posseïr-te, crear-me en el teu interior, ser aquell foc que lentament es consumeix per deixar unes cendres en l'eternitat. Perquè sé que puc existir en els teus versos de poeta, perquè puc renèixer en la teva obra i esdevenir allò que mai he estat. Fora de la teva obra la meva existència és totalment irrellevant, indesitjable. Existeixo únicament per ser part de la teva creació, un instrument més, un pas més cap a la culminació del somni de l'escriptor. No desitjo res més fora d'ésser en les teves paraules, existir a través del teu pensament, viure en la teva sublim creació.

2 comentaris:

karimali ha dit...

-Noia, no sé si els textes són teus peró diria que si.Bons, molt bons. En tot cas la cura que tens cercant les imatges em fascina.No et conec, o potser si, et deixo el meu mail.?

Tals ha dit...

Sí, els textos són meus, les imatges no sempre però intento que el cercador d'imatges del Google doni el millor de sí mateix i ahir em vaig enamorar d'aquesta imatge, així de senzill ^^ Gràcies per dir que els textos són bons i sí, ems embla que sé qui ets i que ja tinv el teu mail :P un petó ^^