14 de juny del 2007

Selectivitat IV i últim

Avui hem acabat amb Geografia i Història de l'art:
A Geografia opció A: un text que parlava de la desforestació i la pèrdua de la biodiversitat i una piràmide de Catalunya en l'actualitat. La primera pregunta extreta totalment dels meus coneixements propis (com diem nosaltres: m'ho he tret de la màniga, vaja) sense dir res del llibre bàsicament perquè el poc que deia el llibre ja ho sabia i no perquè sigui gaire llesta sinò perquè eren coses òbvies. L'altra pregunta la podria haver fet molt millor però m'ha descolocat que no estiguéssin escrits els anys als quals pertocava cada franja d'edat de manera que no se què he fet realment.
A Història opció A: Palau de la Música i Discòbol de Miró. Genial, sóc un crack perquè havia encertat les obres, sabia que sortiria el palau i que possiblement sortiria també escultura grega. Només ens havíem estudiat Grècia, Roma, s. XIX i s.XX i això ens ha servit per treure (crec) bona nota quasi tots els que hem escollit art. Genial, un dels exàmens que millor m'ha anat juntament amb Filosofia, que sinò em sortia bé era imperdonable.
S'ha acabat, ja no hi ha més oportunitats, com diuen en llatí: Alea acta iest.
PD: Ahir vaig sortir a la ràdio amb en Carlos jaja si algú va sentir Com Ràdio a la tarda-nit jo sortia per allà comentant l'examen de filosofia amb el meu company i bon amic. Els del Punt també em van fer un parell de preguntes el primer dia però no sé si ha sortit al diari perquè ningú no me n'ha dit res (a la ràdio em va sentir la mare d'una companya).