3 de març del 2007

Descansar


Després d'una setmana d'exàmens començo a tenir tems lliure, temps per a mi. A més, des de dilluns porto a sobre un gran contipat que m'ha fet anar amb febre a alguns exàmens, amb un mal de cap insuportable, pensant que tot aniria força malament. No se perquè, de moment sembla que les coses han anat millor del que esperava, així que no em puc pas queixar.
Avui, tres hores per recórrer tot el MNAC, no ens hem deixat pas res! Tenia unes ganes immenses de veure el Pantocrator, des de sempre m'he amirat per la força de la mirada del Crist representat, amant de l'Edat Mitjana com sempre he estat, he gaudit al passejar entre els àbsis de tantes i tantes esglésies romàniques i els retaules i frontals que les decoraven.
A part d'això em quedo amb l'exposició temporal, amb quadres de Monet, Goya, el Greco i el meu admirat Van Gogh, no té pèrdua! Molt bona l'exposició de fotografia, a part de les obres de l'etapa més moderna, sobretot les escultures de Gargallo i els quadres de Rusiñol i Casas. És una visita que recomano, això sí, s'ha de fer amb temps i paciència, perquè hi ha moltíssima cosa a veure.

2 comentaris:

Uribetty ha dit...

Jo també hi he anat! Em va agradar el museu i sobretot el tema de les monedes i bitllets...una devilitat.
Una abraçada!

Tals ha dit...

La veritat és que la visita val la pena i l'exposició de monedes estava bé, era curiós que hi hagués monedes tan petites! Un petó, maco!