17 de març del 2009

Cansada del caos a la facultat

Cansada d'una facultat on es diu que tens dret a parlar fins que s'adonen que no penses el que, en paraules literals, "hauries de pensar". Cansada de no poder fer una carrera amb normalitat, farta de judicis morals sobre com ens hem de comportar, sobre què s'ha de fer i què no. Agobiada d'anar amunt i avall sense saber si hi ha classe o no, si hi ha assamblea o no, si val la pena parar-se a escoltar per veure com la gent que fa valoracions intel·ligents és apartada del diàleg per acabar com sempre: intentant aturar el capitalisme dolent i aplastador des d'una facultat amagada al Raval. No m'agrada posicionar-me, no m'agrada tenir por de què dic en veu massa alta per si algú m'escolta i no pensa com jo, no suporto haver d'estar discutint per no anar enlloc. Per tot això he acabat pensant el mateix que ja vaig concloure l'any passat: que facin el que vulguin, però que em deixin estudiar filosofia!
PD: Us prometo no fer més posts sobre això, estic massa cremada.

4 comentaris:

Striper ha dit...

Vinga anims que semana santa esta a la cantonada.

Sergi ha dit...

Les universitats no sempre funcionen com han de funcionar, però pensa que qualsevol mesura que es prengui, en un sentit o un altre, sempre tindrà defensors i detractors. És molt difícil fer que plogui a gust de tothom.

estrip ha dit...

estudia tals, estudia.
massa polititzada sembla universitat.
Com ha pogut passar?
Abans ni en Franco s'atrevia a posar-hi els peus i ara mira.

Eduard Muntaner Perich ha dit...

Ànims, t'entenc perfectament!